Deze website gebruikt cookies. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer lezen: Privacybeleid
melding sluiten

Veelgestelde vragen


Heb je een vraag over de Saunavoucher? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kan je altijd contact opnemen met de klantenservice van de Saunavoucher.

Wat houdt de Saunavoucher in?
Met de unieke code die je hebt ontvangen, ontvang je één gratis sauna entree voor 1 persoon. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform van de Sauna.

Tot wanneer is mijn Saunavoucher geldig?
De Saunavoucher is geldig tot en met 31 augustus 2021.

Wanneer ontvang ik mijn e-ticket?
Wegens de maatregelen i.v.m COVID is het momenteel niet mogelijk om een reservering te maken bij de gekozen sauna. Om deze reden ontvang je het e-ticket zodra het weer mogelijk is om te reserveren. 

Met hoe veel personen kan ik gebruik maken van de Saunavoucher?
Je kunt in totaal 1 kaart per order bestellen. Je kunt maximaal vijf (5) activatiecodes invoeren en verzilveren. 

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de Touch Promotions.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt jouw bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst je SPAM box van je e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Mettom Pretpas.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Kunnen mijn e-tickets verlengt worden? 
Het is niet mogelijk om de e-tickets te verlengen. 

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.